חיפוש

מה מותר ואסור לומר בחקירת סמים?

לאחרונה שמענו על טעויות שאירעו למי שנחקרו במשטרה בהקשר של שימוש או סחר בסמים. מקרים אלו גרמו לנו להבין כי עלינו לצאת ולבחון את העניין באופן מעמיק, כדי להציג בפני כל דורש את הדברים שמותר לומר במהלך חקירה מסוג זה והדברים שעדיף להימנע מהם. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החיוניים בנושא שיאפשרו לכם לעבור את החקירה על הצד הטוב ביותר.

 

עבירות סמים – בואו נכיר רגע בהגדרה שלהן

רגע לפני שנציג בפניכם את הדברים שמותר ואסור להגיד במהלך החקירה בנושא עבירות סמים, עליכם להכיר בעבירות אלו בקצרה. שכן, ההיכרות עמם תאפשר לכם לדעת מה עומד מאחורי המעצר שלכם. עבירות סמים הן מגוונות ועשויות לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם נעשה גידול ביתי מעל לכמות המותרת או שבוצע סחר בסמים שנחשבים לאסורים בישראל.

אין צורך להכביר במילים ולומר כי יש סכנות ברורות בצריכה של סמים, שגורמות למשטרת ישראל לבצע מעצרים, כדי להפחית את הסחר והצריכה שלהם ללא אישור רפואי מתאים.

 

הדברים שאסור לכם לומר בחקירת סמים

יש כמה דברים שאסור לכם בתכלית האיסור לומר במידה ואתם מואשמים בעבירת סמים יחידה או בכמה עבירות סמים שונות. הדבר הכי חשוב שעליכם להימנע ממנו זה לומר דברים שהם אינם אמת. שכן, מצב שכזה עשוי לסבך אתכם ולהביא לקושי בהמשך החקירה. השתדלו לומר את האמת. ההמלצה שלנו היא לעשות זאת רק לאחר שיהיה לכם ליווי מטעם עורך דין שמוסמך לעבוד בתחום זה.

 

הדברים שמותר לכם לומר בחקירת סמים

מותר לכם וכדאי לכם לומר שאתם מעוניינים בליווי מטעם עורך דין. יש מי שחוששים לומר זאת, מתוך מחשבה שהדבר יוביל את החוקרים לחשוב כי יש להם סיבה להתגונן. אנחנו כאן כדי לומר לכם – זה לא משנה אם ביצעתם את העבירה או לא, אתם צריכים לבקש עורך דין מיד בתחילת החקירה או לפניה אם מתאפשר לכם.

 

בחירה בעורך דין מומלץ שעוסק בתחום – כך תעשו זאת

מי שמוזמנים אל חקירה במשטרה מוצאים את עצמם לא פעם לחוצים מאוד ומבולבלים. מדובר בתחושות טבעיות. ובכל זאת, חשוב מאוד להיות מודעים אליהן ולשים לב כי אתם לא בוחרים בעורך דין פלילי אקראי, אלא עורך דין שמוכר בתחום ועומד בקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב במקרים דומים לשלכם
  • הומלץ על ידי אחרים
  • זמין להגיע אל החקירה שלכם

רק לאחר שתערכו את הבירור בנושא, תצטרכו לפנות אל עורך הדין המתאים ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה מותר ומה אסור לומר בחקירות סמים. בשלב זה יש לכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק לפנות אל עורך דין מומלץ במידה והוזמנתם לחקירה בנושא.

עבירות סמים

באותו נושא
מערכת יחסים
רגשות בזוגיות

זוגיות היא מסע מרתק ומרגש, אך לאורך הדרך אנו נתקלים גם בקשיים ובאתגרים. רגשות, הן חיוביים והן שליליים, תופסים מקום מרכזי בזוגיות ומשפיעים רבות על

קרא עוד »
שטיח כתום
שטיח כתום – לאן זה מתאים?

שטיחים הם פריט עיצובי שגם מעניק יתרונות ארגונומיים כאלה ואחרים בהתאם לשימוש בו. שטיח שמוקם במקום הנכון והותאם בצורה נכונה לחלל ולעיצוב שלו, יכול לשדרג

קרא עוד »
גליובלסטומה
האם ניתן לרפא גליובלסטומה?

אחת מצרותיו הגדולות ביותר של עולם הרפואה המודרנית היא הסרטן. הסרטן, הוא שם כולל למגוון מחלות שמתאפיינות כולן במנגנון יחסית זהה. בעקבות גורמים סביבתיים וגנטיים,

קרא עוד »