חיפוש

משפרי ביצועים – השעונים החכמים ישדרגו את האימוני ספורט שלכם

מהפכת השעון החכם באימוני הספורט היא אחת החשובות עבור המתאמן העצמאי והחובב. עם כניסת השעון והשיפורים בו לאורך הזמן היכולת של כל אחד מאיתנו ללמוד על ההרגלים שלו ועל היכולות שלו השתפרו פלאים. השעון החכם הוא אבן דרך משמעותית בעולם הספורט האינדיבידואלי וקשה לחשוב על האופן בהם הדברים התנהלו עד לפני מספר שנים מעטות.

 

מתאים לכל פעילות

השעון החכם מתאים לכל פעילות שנבחר לעשות. התוכנה המורכבת בו יודעת להסדיר את אופי הפעילות לצרכים שלנו ולאופן שבו השעון מתייחס לפעילות שלנו, לכל פעילות ספורטיבית יש את המדדים המתאימים לה.

  • ריצה –  היכולת של השעון חכם להבין אותנו בזמן ריצה ולספק לנו את  הנתונים הרלוונטיים תוך כדי הצגת המדדים המתאימים הם נכס אדיר לכל מתאמן.
  • הליכה – בזמן הליכה אנחנו דורשים סוגי מיידעים שיעזרו לנו להבין האם אנחנו פועלים בצורה אפקטיבית והאם אנחנו ממצים את שעת הפעילות שלנו בצורה הטובה ביותר.
  • אופניים – רכיבה על אופניים מחייבת אותנו להיות בקשר עם קצב הפעילות בעליה, בירידה או בשטח לא סלול, השעון החכם תומך בנו בכל רגע נתון.

שעון חכם

עדכונים בזמן אמת

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על איכות האימון הוא קבלת הפרמטרים הנדרשים בזמן אמת על מנת לשפר ולתקן את קצב הפעילות שלנו שעון יד לאישה או לגבר יוכלו לספק מדדים שהשעון חכם  מציג לנו ברגע האמת כל הזמן.

  • מרחק – יש שיראו בכך את החשוב ביותר, עונה לשאלה כמה? וזאת שאלת מפתח שעושים ספורט, כמה רצת? כמה רכבת? האם שיפרת את השיא שלך?
  • קצב ריצה – קצב ריצה / הליכה או רכיבה משפיע מאד על יכולות האימון. על פי הקצב שמופיע אפשר לדעת האם אתם מעל או מתחת לרמה הקבועה שלכם ולתקן בהתאם.
  • דופק –  הדופק שלנו, קצב פעימות הלב עולים בזמן פעילות. מעקב אחרי קצב הלב הוא מדד מצוין וחשוב במהלך האימון.
  • מדדים נוספים –  השעון החכם מעניק לנו עוד מגוון מדדים במהלך הזמן כמו משך זמן הפעילות, שריפת קלוריות ועוד, לכל אחד ואחד מהם השפעה על רמת האימון שלנו.

 

מעקב לטווח רחוק

אחד הדברים הנפלאים והתורמים תרומה משמעותית לשיפור יכולת האימון שלנו היא היכולת להסתכל על האימונים שביצענו ולנתח אותם על מנת ללמוד ולהתקדם בכל פעם קצת.

  • מעקב פעילות יומי – כל מי שיש לה שעון יד לאישה חכם תוכל לנתח בקלות את הפעילות שהיא עושה ברמה הימית, החל מכמות הצעדים, דרך הקלוריות שנשרפו ועד לעצימות האימון, נתונים רבי משמעות ביכולת ללמוד ולהבין
  • מעקב פעילות חודשי –  בסיכום חודשי נוכל ללמוד על ההרגלים שלנו, האם אנחנו מתמידים, האם יש שעות שהן טובות יותר עבורנו לאימון, במבט לאחור על פני חודש אפשר ללמוד נתונים רבים ומועילים.

שעון חכם

באותו נושא
מערכת יחסים
רגשות בזוגיות

זוגיות היא מסע מרתק ומרגש, אך לאורך הדרך אנו נתקלים גם בקשיים ובאתגרים. רגשות, הן חיוביים והן שליליים, תופסים מקום מרכזי בזוגיות ומשפיעים רבות על

קרא עוד »
שטיח כתום
שטיח כתום – לאן זה מתאים?

שטיחים הם פריט עיצובי שגם מעניק יתרונות ארגונומיים כאלה ואחרים בהתאם לשימוש בו. שטיח שמוקם במקום הנכון והותאם בצורה נכונה לחלל ולעיצוב שלו, יכול לשדרג

קרא עוד »
גליובלסטומה
האם ניתן לרפא גליובלסטומה?

אחת מצרותיו הגדולות ביותר של עולם הרפואה המודרנית היא הסרטן. הסרטן, הוא שם כולל למגוון מחלות שמתאפיינות כולן במנגנון יחסית זהה. בעקבות גורמים סביבתיים וגנטיים,

קרא עוד »