חיפוש

כמה עולות עדשות מגע חודשיות?

 חושבים לעבור מעדשות יומיות לעדשות חודשיות? החלטה מצוינת, כיוון שהיא חוסכת לכם כסף. עדשות מגע חודשיות זולות יותר משמעותית מעדשות מגע יומיות וכל מה שהן דורשות זה כמה דקות של ניקיון יסודי מדי יום. אז היכנסו עוד היום לרשת אופטיסטור והתחדשו בעדשות מגע חודשיות.

 

עדשות מגע

עדשות מגע נועדו להחליף את המשקפיים ליתר נוחות ולמראה שונה ממה שהתרגלתם להיות בעקבות השימוש במשקפיים. מאחר והעדשות באות במגע ישיר עם העיניים יש להקפיד על ניקיונן באמצעות תמיסות מיוחדות. כיום ישנן בשוק מספר סוגי עדשות, עדשות קבועות שאותן לא זורקים, עדשות יומיות שאותן משליכים לפח מדי יום וגם עדשות מגע חודשיות. את עדשות המגע החודשיות מרכיבים במשך חודש ימים ולאחר מכן משליכים. הן נחשבות לזולות יותר מן העדשות היומיות ויעזרו לכם לחסוך בהוצאות. כל שתצטרכו לעשות הוא להקפיד על ההוראות ולנקות את העדשות מידי יום ולהשליכן כאשר הן פגות תוקף לשמירה על בריאותכם.

 

יצרני עדשות מגע

אופטיסטור משווקת עדשות מגע מן היצרנים המובילים בעולם כגון ג׳ונסון אנד ג׳ונסון, אייר אופטיקס, פיורוויז׳ן, ביופיניטי, דיספו, ביומדיקס, סופלקס, אלקון, באוש אנד לומב ועוד. בסניפים ובאתר שלנו תוכלו לבחור מבין שפע המותגים את העדשות שאליהן אתם רגילים ולהתנסות גם בחברות אחרות על מנת למצוא את הנוחות והטובות ביותר עבורכם.

 

קצת עלינו

אופטיסטור הינה רשת חנויות אופטיקה מקצועיות ואמינות הפורשת שבעה סניפים בכל חלקי הארץ מחיפה ועד אילת. ברשותנו אתר אינטרנט שדרכו ניתן לרכוש בקלות ובנוחות את הדרוש לכם, הפריטים יגיעו עד לפתח הבית בתוך מספר ימי עסקים. בכל הסניפים ניתן לבצע בדיקת ראיה ולהתחדש במשקפי ראייה חדשות בתוך שעה. אנו מקפידים על שירות מעולה ומחירים נוחים כדי לאפשר לכם חווית קניה נעימה ככל האפשר.

 

מה ניתן למצוא אצלנו?

כרשת אופטיקה מובילה אנחנו משווקים את מוצרי הצריכה הטובים ביותר. באתר שלנו ובכל הסניפים תוכלו למצוא את המוצרים הבאים במחירים נוחים ביותר:

  • מסגרות למשקפי ראיה מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • משקפי שמש מן המותגים המובילים בארץ ובעולם.
  • עדשות מולטיפוקל על פי מרשם או לאחר בדיקה של היצרנים המובילים בארץ ובעולם.
  • משקפי ספורט לסוגי ספורט שונים כגון רכיבה וסקי להגנה מושלמת מאבק וסינוור שלגים.
  • עדשות מגע.
  • תמיסות אביזרים נלווים למשקפיים.
  • משקפי ראיה ומשקפי שמש לנשים, גברים, וילדים.

 

לסיכום

עדשות מגע חודשיות זולות יותר מעדשות יומיות, ובהקדשת כמה דקות ביום לניקוי יסודי שלהן תוכלו לחסוך וליהנות מעדשות נוחות וראייה מצויינת. באופטיסטור תוכלו למצוא שפע של מותגי עדשות מן המובילים בעולם, בסניפים ובאתר ולהתחדש בעדשות מגע חדשות. תוכלו גם להתרשם מן המגוון העצום של משקפי השמש ומשקפי הראייה מן המותגים הטובים ביותר בעולם כדי לראות ולהראות במיטבכם.

קופסת עדשות

 

באותו נושא