חיפוש

תביעות נזקי גוף עקב רשלנות רפואית

רשלנות רפואית עלולה לגרום לנזקי גוף רבים בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, ואף עלולה לגרום לנזקים לכל החיים. במצב שכזה, ניתן לתבוע את הגורם הרפואי שאחראי לרשלנות בגין נזקי הגוף שנגרמו ולקבל פיצויים. אז איך תתבעו בגין נזקי גוף, איך תקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם והאם זה בכלל כדאי? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תביעות נזקי גוף עקב רשלנות רפואית.

 

מהי רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית תחשב לכזו בכל מקרה שבו הצוות הרפואי שטיפל בכם עשה עבודתו באופן שאינו מקצועי ואינו תקין ובעקבות כך נגרם לכם נזק בגוף ו/או בנפש. מדובר למעשה במקרים בהם קיבלתם אבחון שגוי או של חוסר אבחון, טיפול שאינו מתאים למצבכם הרפואי, טיפול רפואי באופן רשלני, כשל בהתנהלות הצוות הרפואי, חוסר מתן תשומת לב למצבכם הרפואי או למדדים, ועוד.

 

האם ניתן לתבוע על נזקי גוף בגין רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית עלולה לגרום לנזקי גוף ונפש ועל כן ניתן לתבוע. תוכלו לתבוע על הנזק שנגרם לכם, על ההשלכות העתידיות, על הוצאות נלוות לרשלנות ולנזק ועל פגיעה בכושר עבודה, ובכך לקבל פיצויים. במקרים מסוימים תוכלו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח שמכסה אתכם, במקרים אחרים התביעה תוגש נגד בית החולים או הצוות שטיפל בכם.

 

למה לתבוע בגין רשלנות רפואית?

כאמור, רשלנות רפואית עלולה לגרום לנזקי גוף ונפש לאורך זמן ואף לכל החיים. הפיצויים שתקבלו בעקבות התביעה לא יחזירו אתכם למצב שבו הייתם, אבל הם כן יעזרו לכם לכסות עלויות כספיות שעלולות להיות לכם בעקבות הרשלנות הרפואית ובכך יעזרו לכם בתהליך השיקום.

 

איך ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית?

על מנת לתבוע על נזקי גוף בגין רשלנות רפואית יהיה עליכם להגיש תביעה בפני בית המשפט ביחד עם כתב תביעה. לצורך כך יהיה עליכם להחליט את מי אתם תובעים, לכתוב באופן מסודר את הטיעונים שלכם, להגיש סימוכין והוכחות לטיעונים שלכם, ולאחר מכן להגיש את התיק לבית המשפט ולשלם אגרת משפט. לאחר שהגשתם את הטפסים הנדרשים המשפט יחל והשופט יוכל לדון בנזק שנגרם לכם ולקבוע פיצויים.

 

האם צריך עורך דין לתביעת רשלנות רפואית?

במקרים רבים תוכלו לייצג את עצמכם בבית המשפט אך הדבר לא מומלץ, היות וסיכויי הזכייה שלכם לבדכם יהיו נמוכים. עורך דין המתמחה בתחום יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך, וידע איך לייצג אתכם באופן הטוב ביותר. כדאי לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית.

 

במידה ובוצעה כנגדם רשלנות רפואית אתם יכולים לתבוע

לסיכום, רשלנות רפואית עלולה להביא לפגיעה ארוכת טווח בגוף ובנפש. במקרה שכזה תוכלו לתבוע בגין נזקי הגוף שנגרמו לכם על מנת לקבל פיצויים, וכדאי להיעזר בעורך דין המנוסה בתחום זה.

רשלנות רפואית

באותו נושא