חיפוש

ערעור על דוח תנועה

רבים מאיתנו עולים יום יום על הרכב ונוסעים למגוון מקומות. בין אם הנסיעות קצרות יותר או ארוכות יותר, רובנו, גם מבלי להתכוון, מבצעים עבירות כמו נסיעה מעל המהירות המותרת, עקיפה שלא כחוק ובמקרים מסויימים גם שימוש בטלפון הסלולרי. העבירות האלו עלולות להביא למצב של קבלת דוח תנועה, אך לעיתים גם השוטרים, שהם בני אדם כמו כולנו, טועים ונותנים דוחות שלא במקום. במצב זה ניתן לערער על הדוח. במאמר זה נתמקד בנושא ערעור על דוח תנועה.

 

ערעור על דוח תנועה – באילו מקרים?

ערעור על דוח תנועה יכול להתרחש במגוון רחב של מקרים. בין אם אתם חושבים שנפלה טעות בקבלת הדוח ובין אם אתם בטוחים בצדקתכם, ואפילו במקרים מסויימים גם אם אתם יודעים שיש צדק בקבלת הדוח אבל מחליטים לנסות את מזלכם – שווה לבדוק אפשרות של ערעור על דוח תנועה.

למשל, אם נשלח אליכם בדואר דוח על עבירה שביצעתם לכאורה בתאריך מסויים ובכביש מסוים, אך עם פתיחת המעטפה אתם מגלים שמדובר ברכב שלא שייך לכם ושמדובר בטעות – אתם מוזמנים לבצע ערעור על דוח תנועה.

במקרים מסוימים, גם במידה והדוח מוצדק, אפשר לנסות לערער עליו ולקוות שהנסיבות יוכלו להשפיע על מקבל ההחלטות ולהניע אותו לפסוק לטובתכם.

 

איך בונים ערעור על דוח תנועה?

במקרים מסויימים, כאשר מתאפשר תשלום דוח תנועה באינטרנט, בדרך כלל יהיה עמוד שבו ניתן לערער על דוח תנועה לפי פורמט הקיים באתר. במקרים אחרים ניתן לנסח מכתב הכולל את פרטי הרכב ופרטי הנהג, פרטי המקרה שבגינו קיבלתם את הדוח כפי שמתואר בדוח, ואת הסיבות שבגינן אתם חושבים שמגיע לכם להזדכות על הדוח, או הנסיבות שגרמו לכם לבצע את העבירה.

במקרים מוסיימים ערעור על דוח תנועה יכול להגיע גם למקומות גבוהים יותר ולהיפתר ברמת בית המשפט, ולא ברמת האדם שקיבל את הדוח מול המשטרה.

 

מה עושים אם מגיעים לבית משפט?

אם ערעור על דוח תנועה שהגשתם התפתח לכדי דיון בבית משפט, כדאי שלא תגיעו לבד להליך המשפטי. בית המשפט מאפשר בחירת עורך דין שייצג אתכם ויוכל לעמוד לצידכם בכל ההליך המשפטי, החל מהגשת ערעור על דוח תנועה ועד הפסיקה בעניינכם, ויוכל להמליץ מנסיונו ומקצועיותו כדי להוביל אתכם לתוצאות הטובות ביותר.

 

משרד עורכי דין מומלץ

משרד ינובסקי-טייב הוא משרד שמתמחה בין היתר בכל תחום הדין התעבורתי. בין אם נהגתם תחת השפעת אלכוהול, נהגתם בפסילה, נהגתם בקלות ראש או במהירות מופרזת, ובין אם רכבתם על אופניים או קורקינט וקיבלתם דוח בגין שימוש בטלפון בזמן הרכיבה או שרכבתם ללא קסדה, במשרד ישמחו לתת לכם ליווי ויעוץ כדי להתמודד עם ההליך המשפטי שממתין לכם כעת. אתם מוזמנים לפנות למשרד ינובסקי-טייב במספר הטלפון 077-997-1935 או לבקר במשרד בתיאום מראש ברחוב ז'בוטינסקי 35 רמת גן. בהצלחה!

 

באותו נושא