חיפוש

עבריינים מתחת לרדאר – כך תדעו מי הם

אין ספק שבעולם שבו אנחנו חיים, לא כל האנשים נוהגים בצורה ישרה והוגנת. לכן ברור מדוע גם בעסק שלכם נדמה לכם שאולי יש גנב, מישהו שלא מתנהג כמו שצריך או אפילו עבריין שמצליח להתנהל כבר הרבה מאוד שנים מתחת לרדאר. השאלה היא מה עושים בנידון, והאמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה.

העניין הוא שהרבה פעמים אנחנו כן יודעים מי האדם אך אנחנו מתקשים להוכיח את מה שהוא עושה. לעומת זאת, במקרים אחרים אנחנו רק יודעים שיש עבריין בעסק אך אנחנו לא באמת יודעים לשים את האצבע ולומר מי הוא אותו עבריין. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מתלבטים מה תוכלו לעשות בנידון, כדאי שתדעו: פעמים רבות חוקר פרטי הוא הכתובת הנכונה עבורכם.

 

מדוע כדאי לפנות אל חוקר פרטי?

 

זה נכון שבכל הנושא של לכידת עבריינים, המשטרה אמורה לסייע ולעזור לנו, אך בפועל אנחנו רואים שזה לא תמיד כך. לא תמיד המשטרה תעשה את הדברים בצורה מספיק יעילה ולא תמיד יהיה לה זמן ופנאי להתעסק בנושא שמעניין ומטריד אתכם באופן אישי. לעומת זאת, אם תחליטו שאתם פונים אל חוקר פרטי, תוכלו להיות בטוחים שהעניין שלכם יטופל על הצד הטוב ביותר.

חוקרים פרטיים נמצאים שם אך ורק בשבילכם ועבורכם. הם לא שייכים למערכת מסורבלת שמונעת מהם לבצע צעדים מסוימים והם גם לא צריכים לקבל תקציבים לכל סוג של חקירה שהם רוצים לבצע. לכן, אם אתם באמת רוצים להבטיח שכל הסיפור יישאר מאחור כמה שיותר מהר ואם אתם רוצים לתפוס את אותם עבריינים, פנו כמה שיותר מהר אל חוקרים פרטיים מוצלחים.

 

איך יודעים לאיזה חוקר פרטי כדאי להתקשר?

 

נתחיל דווקא מהסוף: לא בטוח שכדאי להתקשר אל חוקר פרטי, אלא עדיף להגיע ישירות למשרד שלו. אתם לא באמת יודעים אם לא מצוטטים לכם לטלפון ואם אותם עבריינים בעצמם לא עוקבים אחריכם, כך שרצוי לנהוג במשנה זהירות. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק באיזה חוקרים פרטיים אתם בוחרים, כי זה ברור שיש לא מעט מומחים שיוכלו לעזור לכם היום בתחומים האלה. זה לא משנה אם אתם מחפשים עבריין בעסק, אם אתם מחפשים גנב או שאתם חושדים שבן הזוג בוגד בכם. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים לפנות אל חוקר פרטי, אתם צריכים תחילה לבדוק את השטח. מי הוא? ממתי הוא עוסק בתחום? איזה סוג של חקירות הוא מבצע? והאם הוא עובד לבד או עם צוות גדול של חוקרים? בנוסף לכל אלה, כמובן שאתם צריכים גם לדעת כמה תעלה לכם החקירה, כי לא בטוח שאתם יכולים ורוצים לשלם כל סכום שידרוש מכם.

זקוקים למידע נוסף? רוצים לפנות אל החוקרים הטובים ביותר שיש? פנו אל IBPI ותראו שתצאו מרוצים.

עבריינים

באותו נושא