חיפוש

הגענו לנחלה – כל מה שתצטרכו לדעת לפני קניית דירה

מלחמת 'חרבות ברזל' יצרה קשיים בשוק הנדל"ן המקומי, כמו שאפשר לראות אצל חברת 'חנן מור'. אבל איפה שאחד רואה קושי – השני רואה הזדמנות. לא מעט ישראלים, כמו גם יהודים תושבי חו"ל, מנצלים את המלחמה כדי לקנות נדל"ן בזול. אם אתם נמנים על הקבוצה הזו – הגעתם למקום הנכון.

כאן תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת לפני קניית דירה, למשל היתרונות של מתווך והחשיבות של תכנון כלכלי. אז קדימה, למה אתם מחכים? התחילו לקרוא!

 

היעזרו במתווך נדל"ן

ייתכן שקצת מפתיע אתכם לגלות שהדבר הראשון שאתם צריכים לדעת לפני קניית דירה הוא שכדאי לפנות למתווך נדל"ן. אבל כשחושבים על זה, זה דווקא מאוד הגיוני. מתווך נדל"ן מכיר את שוק הנדל"ן המקומי, ומשתמש בידע שלו כדי למצוא דירות מתאימות לצרכים שלכם. כך אתם חוסכים הרבה זמן ועבודה.

מתווך נדל"ן יכול גם לנהל משא ומתן עם המוכר ולסייע לכם להשיג את המחיר הטוב ביותר. עוד יתרון של שכירת שירותיו של מתווך נדל"ן הוא שהוא יכול לעזור לכם בהליך הרכישה, כולל בבירוקרטיה וטיפול בבעיות. זכרו שחשוב לבחור אך ורק במתווך נדל"ן בעל רישיון. מתווך נדל"ן אמין ומקצועי תוכלו למצוא באתר המקצוענים בנדל"ן – שמציג את הטובים ביותר בכל עיר ובכל שכונה.

היעזרו במתווך נדלן

דירה קונים לאט אבל בטוח

עוד דבר שחשוב לדעת לפני קניית דירה הוא שאתם יכולים לקחת את הזמן. אל תמהרו לרכוש דירה. קחו את הזמן לחפש דירה מתאימה, ולערוך סקר שוק מעמיק. קנייה מתוך לחץ ודחיפות תמיד תהיה יקרה יותר, וככל הנראה גם תקבלו מוצר פחות טוב. זו עובדה שחשוב להחזיק בראש, כשההדירה שאתם קונים עולה מיליוני שקלים.

 

משא ומתן שווה כסף וזמן

אל תתביישו לבקש הנחות. לא רבים יודעים זאת, אבל מחקרית הוכח שמוכרים רבים מוכנים להתפשר על המחיר, במיוחד אם הם רוצים למכור את הדירה במהירות. לכן כדאי להיעזר בשירותיו של מתווך נדל"ן מקצוען, כזה שידע לנהל עבורכם את המשא ומתן בצורה הטובה ביותר.

משא ומתן שווה כסף וזמן

לגזור, לגזור ושוב פעם לגזור

הדבר האחרון שחשוב לדעת לפני קניית דירה הוא שאסור לשכוח את העלויות הנוספות. מעבר לדמי הרכישה, יהיו לכם עלויות נוספות, כגון מס רכישה, תשלום לעורך דין מקרקעין, עמלות לבנק בגין המשכנתא ועוד. לכן תמיד כדאי "לגזור" קצת מהסכום שתכננתם להוציא על רכישת הדירה, ולשים אותו בצד. כך העלויות הנוספות לא יהפכו לעול כלכלי משמעותי.

 

סיכום

לסיכום, קניית דירה היא החלטה חשובה שיש להשקיע בה מחשבה רבה. על ידי הכנה וצבירת ידע, תוכלו לרכוש דירה שתתאים לצרכים והרצונות שלכם. הדרך הטובה ביותר לקנות דירה – היא בליווי של מתווך נדל"ן. חשוב לזכור – מתווך נדל"ן הוא מקצוע הדורש רישוי. אל תתעסקו עם שרלטנים, אלא רק עם המקצוענים בנדל"ן.

הגענו לנחלה - כל מה שתצטרכו לדעת לפני קניית דירה

באותו נושא