חיפוש

כמה זמן דורש טיפוח עצמי לגבר בכל יום?

החברה הכתיבה לנו שטיפוח שייך רק לנשים.

אך למעשה חשוב שגם גברים יטפחו את עצמם – איזה אישה תרצה להיות עם גבר מוזנח? כמובן שאף אחת.

חוסר טיפוח לא מושך מבחינה מינית, אך הוא גם מעיד על חוסר השקעה ורצינות.

אל תפחדו לטפח את עצמכם ולהשקיע בעצמכם – נשים יאהבו את זה יותר.

בנוסף, אתם תיהנו יותר אם תטפחו את עצמכם, וזה ממש לא דורש הרבה זמן ביום, רק כמה דקות של השקעה.

אז רוצים להפוך לגברים מטופחים ומושכים? רוצים להתייחס לעצמכם כראוי? נביא לכם בכתבה הבאה את כל הטיפים החשובים.

 

טיפים חשובים

סדרו כל מה שקשור לשיער

את שיער הראש ואת הזקן. כל גבר צריך למצוא את התספורת שמחמיאה לו ולדאוג כי השיער שלו נראה נורמאלי. שיער מפוזר יוצר מראה לא אסתטי וחבל להפוך לפחות מושך בשל כך. בנוסף, יש גברים עם זקן לא מטופח וזה ממש דוחה נשים – שערות לא באותו אורך, לכלוך בזקן וכו'. איך תפתרו את זה? תנקו את השיער, תסתרקו ותספרו אותו יפה.

 

הריחו טוב

גבר מזיע ומסריח זה תופעה נוראית. נורא קל להתחמק מהתופעה הזו 0 התקלחו, שימו דאודוראנט כל בוקר והשתמשו בבושם.

 

התלבשו בצורה מכבדת

אתם לא צריכים לקנות מותגים או להגזים בקניות, אבל חשוב שתלבשו בגדים אסתטיים בצורה המינימאלית – בלי קרעים, כתמים וכיוצא בזה. אל תנסו להפוך לאופנתיים אם זה לא כיף לכם, רק התלבשו בצורה פשוטה שתכבד את עצמכם.

 

מיניות

גם התחום המיני זקוק לטיפוח, במיוחד אצל מי שיש לו בעיות בזפקה. כיום יש מגוון מוצרים טבעיים שניתן להשתמש בהם ולפתור את הבעיה בקלות. אל תתביישו, אם תטפחו את עצמכם לא תהיה שום בעיה!

 

ניקוי הפנים

נשמע לכם נשי? ממש לא! הפסיקו עם ההפרדה המגדרית הזו. ניקוי הפנים שומר על עור צעיר וחלק, וכל אישה אוהבת שהגבר שלה נראה צעיר ויפה. יש מגוון תכשירים לפנים שמיועדים לגברים וזו לא בושה לקנות אותם.

 

כמה זמן כל זה לוקח?

אמנם יש פה רשימה ארוכה, אך אם תבדקו זה לוקח לכם אולי חצי שעה ביום. במהלך שגרת הבוקר שלכם הכניסו את הרגלי הטיפוח – שטיפת פנים, דאודוראנט, התגלחות ועוד. מדובר במעט זמן שייתן לכם הרבה מאוד לתחושה טובה ולמציאת חן.

 

לסיום

חשוב שכל גבר יטפח את עצמו בשביל התחושה האישית שלו ובשביל הרושם שהוא יוצר. אף אחד לא מעריך אנשים לא מטופחים ולא נעימים. שמרו על אסתטיקה ותהפכו ליותר גבריים, כיוון שגבר שלא מפחד לטפח א תעצמו הוא גבר שלא מפחד להיראות נשי. יש לכם בעיה בתחום המיני ומחפשים פתרון טבעי כמו סיאליס טבעי למשל? היכנסו לאתר של טבע פלז'ר – https://www.tevapleasure.co.il/product-category/%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%A1/

 

מפיץ ריח

באותו נושא
אס וקינג
המשחק הכי ממכר ברשת!

  יש כל כך הרבה משחקים ברחבי הרשת, אבל לא כולם טובים באמת. בתור מי שאוהבים משחקים אונליין, החלטנו שהגיע הזמן לכתוב מדריך על האהבה

קרא עוד »