חיפוש

כל אירוע והגריל שלו – מה מתאים לכם?

כשמדובר בגריל לאירועים, חשוב להתאים את הגריל לאירוע ולמקום. סוג הגריל אותו תבחרו לאירוע בחוץ לא יהיה אותו הגריל בו תשתמשו בבית. המאמר יפרט לאילו אירועים מתאימים סוגי הגריל השונים.

 

הגריל המוביל

בחירת גריל צריכה להיות מותאמת לאופי האירוח, למיקום שלו, לכמות האנשים ולצרכים האישיים. לכל גריל יש מבנה אחר, גודל שונה, צריכת אנרגיה שונה, כמות מבערים שונה וכד'. כאשר מתאימים את הגריל לצרכים האישיים הצלייה של הבשר תהיה טעימה יותר ומהירה יותר. לפיכך, יש להתייחס לפרמטרים מסוימים בעת הבחירה על מנת שהגריל יהיה נוח ויעיל. ישנם מספר סוגים עיקריים של גריל: גריל מעשנה, פחם, גז וחשמל. בתוכם ישנם גרילים ניידים, קבועים בצורות וגדלים שונים המותאמים על פי הצורך. מומלץ להתייעץ עם החברה ממנה רוכשים את הגריל לגבי הסוג, הגודל והצורה שלו. למשל, חברת די.אנד.אס בע”מ יבוא מוצרי פנאי ולייפסטייל בסגנון אמריקאי יעניקו את הייעוץ האופטימלי לצרכים שלכם.

 

גריל לאירוע בטבע

הגריל הפופולרי ביותר לאירוע בטבע הוא גריל הפחמים. זהו גריל שמתאים לאנשים שאוהבים את הבשר שלהם עם הריח האורגינלי והקלאסי וסבלניים מספיק כדי לתפעל ולהתעסק עם הפחם. מבין גרילי הפחם ישנם גרילים עגולים וניידים שצורכים פחות פחם מהגרילים המלבניים. כשיש צורך לשלוט על הטמפרטורה של הבשר מומלץ לרכוש גריל פחם עגול שיש לו רשת ציר עם פתיחה משני צדדיו על מנת שבצד אחד יהיה ניתן להניח פחמים מבלי שתגיע לבשר אש ישירה. גריל פחמים נייד נוסף הנקרא גריל קאמאדו יכול לשבח את טעם הבשר באירוע כיוון שניתן להשתמש בו עם פחם עצים טבעיים שאינם מעובדים. כאשר מדובר באירוע גדול מומלץ להשתמש בגריל מקצועי העשוי מברזל עבה ויכול לעמוד בעומס של הבשר לכמות גדולה של אנשים.

 

גריל לאירוע בבית

גריל גז הוא הפופולרי ביותר לאירועים בחצר הבית, במרפסת או הגג. זהו גריל שמגיע לטמפרטורה הרצויה במהירות לצלייה יום יומית ולאירועים ספונטניים. אין צורך בהכנות מיוחדות למעט הבשר ונקודת גז. זהו גריל קל לניקוי, מהיר אשר מגיע בגדלים וצורות שונות בין אם הוא נייד על גלגלים ובין אם הוא מובנה. למשל, גריל גז אינפרה אדום עם משטח קרמי מחלק את החום בצורה שווה וכך ניתן לצלות כמות גדולה של בשרים המוכנים בו זמנית. גם הגריל החשמלי מתאים לאירועים בבית ומספק מזון במהירות ובאיכות למעט הריח האופייני של הבשר הנצלה על פחמים.

 

גריל מעשנת לאירועים משפחתיים

גריל מעשנה הוא הגריל הטוב ביותר לאירועים משפחתיים כמו חתונה, בר או בת מצווה וכד'. זהו גריל המשלב מעשנת לצלייה באמצעות פחמים ושבבי עץ. עם משטח צלייה ענק ניתן לצלות ולעשן בשר לכמות רבה של אנשים ולהעניק לאורחים את החוויה המושלמת.

גריל מעשנת לאירועים

באותו נושא