חיפוש

כלב בחצר? או בתוך הבית?

הגיע הזמן ליישב את זה אחת ולתמיד – איפה עדיף שיהיה הכלב שלכם? בחצר, בגינה או בתוך הבית? מה עדיך עבורכם ומה עדיף עבורו והאם זה סותר?

 

מה הכלב שלכם מעדיף?

לכל כלב העדפה שונה לגבי איפה לשהות – בחוץ או בתוך הבית. ישנם כלבים אשר לא יכולים לסבול להיות בתוך הבית משום שירצו להתרוצץ בחופשיות בחוץ. לעומתם ישנם כלבים אשר מורגלים כל כך לתוך הבית ופחות אוהבים להיות בחוץ. כשאתם מחליטים איפה ישהה הכלב שלכם, חשוב מאוד להתחשב בהעדפות האישיות שלו. כך תוכלו לתת לכלב שלכם את המיטב ולדאוג לאיכות החיים הגבוהה ביותר עבורו. אתם כמובן אוהבים את הכלב שלכם ורוצים להעניק לו את הטוב ביותר, ולכן חשוב שתהיו קשובים אליו ותראו מה הוא מעדיף. אל תדאגו, הוא כבר יודה לכם בדרכיו המקסימות שלו.

 

מה אתם מעדיפים?

ההעדפות של הכלב הינן חשובות אבל גם חשוב מה אתם מעדיפים. אתם רוצים להנות מהכלב שלכם ולא לסבול, לכן חשוב גם שתתחשבו בעצמכם. כלב בתוך הבית יכול להביא הרבה לכלוך ושבירת חפצים, בעיקר אם הוא לא מחונך או לא שולט בצרכים שלו. תצטרכו לנקות אחר הפרווה המתפזרת שלו בתוך הבית, וזה יכול להיות בעיתי אם אתם רגישים קצת לפרוות או בעלי בעיות נשימה כמו אסתמה. יחד עם זאת, גם כלב בחצר יכול להיות בעיתי. הכלב יתרוצץ וישתולל ועלול להרוס את השתילים והאדמה בגינה, או לשבור את החפצים והכלים בחצר. בכל מקרה שלא תבחרו שיהיה הכלב שלכם, כדאי שגם תאלפו אותו להיזהר שלא להרוס כלום ולשבור.

 

לגודל משמעות והוא כן קובע

הבחירה איפה לשים את הכלב שלכם תלויה גם בגודל שלו לעומת הגודל של הבית. במידה ויש לכם כלב גדול ובית קטן, לבחור לשים אותו בתוך הבית יכול להיות לא נוח עבורו. לעומת זאת, במידה ויש לכם כלב קטן, יתכן וירגיש בנוח ובטוח יותר דווקא בתוך הבית. כמובן שזה גם תלוי בגודל החצר שלכם ואם היא רחבה יותר מהבית עצמו או אף קטנה יותר. נסו לחשוב היכן יהיה לכלב שלכם הכי נוח בהתאם לגודל שלו, לצד ההתחשבות בהעדפות האישיות שלו.

 

מזג אוויר

כשאתם בוחרים איפה יהיה הכלב שלכם, קחו בחשבון שמזג האוויר אצלכם קובע לא מעט. במידה ואתם חיים באזורים קרים וגשומים, אולי כדאי להרגיל את הכלב לתוך הבית על מנת שלא יהיה חשש שיירטב ויתקרר. במידה ודווקא חמים אצלכם רוב הזמן, אולי יהיה עדיף עבורו להיות בחוץ על מנת שיוכל להנות ממזג האוויר החמים. זה תלוי גם בסוג הגודל ובסוג הפרווה שלו. כלבים בעלי פרווה ארוכה ייהנו יותר ממזג אוויר קר, לעומת כלבים עם פרווה קצרה שדווקא ייהנו ממזג אוויר חם.

מחפשי מלונה או כל ציוד אחר לכלב שלכם? בקרו באתר https://chowchow.co.il

PicsbyFran / Pixabay
באותו נושא
מערכת יחסים
רגשות בזוגיות

זוגיות היא מסע מרתק ומרגש, אך לאורך הדרך אנו נתקלים גם בקשיים ובאתגרים. רגשות, הן חיוביים והן שליליים, תופסים מקום מרכזי בזוגיות ומשפיעים רבות על

קרא עוד »
שטיח כתום
שטיח כתום – לאן זה מתאים?

שטיחים הם פריט עיצובי שגם מעניק יתרונות ארגונומיים כאלה ואחרים בהתאם לשימוש בו. שטיח שמוקם במקום הנכון והותאם בצורה נכונה לחלל ולעיצוב שלו, יכול לשדרג

קרא עוד »
גליובלסטומה
האם ניתן לרפא גליובלסטומה?

אחת מצרותיו הגדולות ביותר של עולם הרפואה המודרנית היא הסרטן. הסרטן, הוא שם כולל למגוון מחלות שמתאפיינות כולן במנגנון יחסית זהה. בעקבות גורמים סביבתיים וגנטיים,

קרא עוד »