חיפוש

טרנדים באופנה לילדים ונוער

ראש מופנה כלפי מעלה, עיניים סורקות והליכה מהירה הם מאפיינים בולטים שקל למצוא אצל הורים לילדים ונוער שמסתובבים בין המותגים בקניונים. שכן, אלה מחפשים פיסת מידע שתרמוז להם על הבגדים הטרנדיים ביותר. מדריך זה עולה לרשת, כדי להקל על הסיטואציה ולאפשר לכל הורה להכיר מראש בטרנדים, כדי שהם יוכלו למצוא את הבגדים המתאימים במינימום מאמץ. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה שתשנה את חייכם מקצה לקצה.

 

טרנד מספר 1: צבעים בהירים

מספיק שתעיפו מבט חטוף לעבר מדפי הבגדים במחלקות הילדים והנוער, כדי לגלות שאלה מאופיינות בעיקר בצבעים בהירים. תשכחו משחור, חום וחציל, כי הטרנד החם כולל דווקא צבעים קרים. אם אתם רוצים לבחור בבגדים שתואמים לטרנד זה, תצטרכו להוריד מהמדף את הצבעים הנועזים ביותר, לדוגמא:

  • צהוב – כתום
  • ירוק ניאון
  • ורוד ניאון

מומחים בתחום האופנה מסבירים שטרנד זה נבחר בקפידה, מתוך מחשבה שכך הילדים יוכלו לבטא את עצמם. לכן, נמליץ לאפשר לילדים שלכם ללבוש בגדים זוהרים, משום שכך הם יוכלו להיראות על ידי הסובבים אותם.

 

טרנד מספר 2: קיימות

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בטרנדים אופנתיים ולא לציין את נושא הקיימות שהפך להיות שם דבר ולא רק באופנת הילדים והנוער (אלא גם בקרב המבוגרים). מי מכם שקנו בעבר באתר של H&M אונליין ישראל, יודעים שזהו המותג הבולט ביותר בתחום. שכן, הוא שם דגש רב על תחום הקיימות מרגע הקמתו ועד היום. בחירה בטרנד זה תאפשר לילדים שלכם להיות חלק מקהילה. שכן, הדור הנוכחי שם דגש על בגדים שהם לא רק נוחים, אלא גם שומרים על הסביבה.

 

טרנד מספר 3: עיצובי רטרו

סביר להניח שלא נפתיע אתכם כשנאמר שהטרנד השלישי מושפע מהאופנה שנחכה פה לפני כמה שנים. שכן, כנראה שמתם לב שהילדים שלכם לובשים בגדים שאתם לבשתם עד לא מזמן. אז כן, עיצובי הרטרו חזרו בגדול לאופנת הילדים והנוער והם מאפשרים לכם, ההורים, לחזור לימי הילדות. זו ההזדמנות שלכם לבחור במכנסי פעמון, חולצות עם צווארון גדול ועוד.

 

טרנד מספר 4: לבוש ניטרלי מבחינה מגדרית

אנחנו חיים בעידן מאפשר. כזה שנותן מקום לכל אחד ואחת. עובדה זו באה לידי ביטוי גם בסגנונות הלבוש השונים. שכן, מותגי הילדים והנוער מייצרים בגדי יוניסקס. כלומר, בגדים שמתאימים לבנים ובנות כאחד. לכן, אתם צפויים לראות בנים שלובשים חולצות ורודות ובנות שלובשות חולצות כחולות – תכלת. מדובר ביתרון משמעותי עבורכם, מכיוון שכך תוכלו להלביש את הבנים והבנות בבית באותם בגדים, ללא הפרדה מגדרית.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את הטרנדים הקיימים באופנת הילדים והנוער. כעת אתם מכירים במידע זה, כך שנותר לכם רק לחדש את הארון בבגדים שתואמים לאופנה הקיימת. נאחל בהזדמנות זו שתצליחו תמיד לעקוב אחר השינויים שבאים לידי ביטוי בעולם האופנה, כדי שילדיכם ייקחו חלק בכל טרנד.

מגמות אופנה לילדים ונוער

באותו נושא