חיפוש

הדברת מכרסמים – סקירה

לדעתנו האישית, אין זוועה יותר גדולה מאשר בית שמותקף על ידי מכרסמים. ואם כבר מתקיים תרחיש האימים הזה, אתם צריכים מדביר מוסמך שיהווה לכם את הרוח הגבית הנדרשת במצבים אלו. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי הדברת מכרסמים, עכברים, הדברות חולדות ועוד.

אין ספק, מכרסמים מהווים מטרד איום ונורא עבור בני האדם ולמעשה גם עבור חיות מחמד. לא פעם, הכלב הביתי עשוי להיות מותקף על ידי חולדה גדולה ממדים שחודרת לבית. ולא בגלל שהחולדה מעוניינת ברעתו של הכלב, אלא פשוט בגלל שהמפגש ביניהם יתחיל בד"כ באלימות מצדו של הכלב.

וגם אם מדובר בכלב שרירן במיוחד וצייד מדהים, ביס קטן מהחולדה יכול לגרום אצלו למחלות. אבל רגע לפני שאנחנו ממקדים את כל תשומת הלב על הכלב המשפחתי, בואו נדבר קודם כל עלינו, בני האדם.

 

לוכד עכברים ומדביר מכרסמים

רגע לפני שמזמינים לוכד עכברים הביתה, צריך להבין פרט מהותי לגבי הנושא. אם אתם היסטריים לגבי חולדות ועכברים, חשוב לדעת שבדרך כלל חולדות נמנעות מליצור מגע עם אנשים. יחד עם זאת, בחיים כמו בחיים, כבר למדנו שהכול אפשרי. כלל אצבע, בכל מקרה אל תתקרבו לחולדה בכדי לנסות ללכוד אותה. כמו שאמרנו, מספיקה נשיכה קטנה מהחולדה בכדי להעביר מחלות ונגיפים שונים.

הדברת מכרסמים מצריכה ממכם מדביר מקצועי, אין ספק. מדיבר מומלץ להדברת מכרסמים יגיע לא רק עם חומרי הדברה, אלא גם עם ניסיון מקצועי רב שנים. מעבר לכך שיש להתאים את חומרי ההדברה השונים לסוגי המכרסמים, חשוב גם לדעת היכן להדביר וכיצד. הדברה יכולה בקלות להתפקשש בעקבות חוסר ניסיונו המקצועי של מדביר מוסמך להדברת חולדות ומכרסמים.

 

שיטות לכידת עכברים והדברת מכרסמים

לא פעם, חולדות ומכרסמים גם עשויים לתקוף מסעדות ובתי קפה. זאת, בעקבות כמויות המזון הרבות שזרוקות בכל פינה. רוצים טיפ מאיתנו? אנחנו ממליצים תמיד לאחסן את המזון במקומות סגורים הרמטית. ככה תוכלו להקטין את הסיכויים למשיכת מזיקים אל בית העסק.

אבל אם כבר הגיעו מזיקים אל בית העסק, יהיה חשוב לבצע הדברה. בפעמים רבות יהיה חשוב לבצע הדברה סמויה. זאת, עברו רווחתם של הלקוחות ועבור אי-פגיעה בבית העסק. כשם שהלקוחות לא רוצים לראות מכרסמים אצלכם בעסק, הם גם לא רוצים לראות מדביר מגיע ומטייל בעסק.

 

מדביר בבית העסק והדברות סמויות מהעין

אם כך, ההמלצה היא לאתר חברת הדברות מקצועית שמגיעה ללא מדים שמזהים אותם עם חברת ההדברה. כמו כן, יש להשתמש בחומרי הדברה סמויים מהעין (כמו קוביות ג'ל המפוזרות בבית העסק). רק שימו לב, אסור להגיע למצב בו המכרסמים מתחפרים באיזושהי פינה נסתרת בכדי למות. זה יסריח את המקום ויגרו למפגע תברואתי לכל דבר. בד"כ העדיפות היא לכידת עכבר.

מכרסם

באותו נושא
חצר ראשית
איך לרהט את החצר?

בית עם גינה הוא בגדר של חלום של הרבה מאוד אנשים, ונחשב במקומות רבים כסמל לחיים נוחים וטובים. אם אתם עומדים בפני מעבר אל בית

קרא עוד »