חיפוש

האי המושלם לחופשה המושלמת

יש הרבה מקומות ברחבי העולם אליהם ניתן להגיע בחיפושנו אחר החופשה המושלמת: למשל מקסיקו המשלבת מחירי רצפה עם אווירת חופש, או פורטוגל שבה רק על אטרקציות בליסבון אפשר לבזבז שבועיים שלמים. אבל נדמה כי תאילנד עושה הכל הרבה יותר טוב ממתחרותיה והרבה מזה בזכות המחירים הנמוכים אשר ממלכת סיאם ידועה בהם, להם אין תחרות בשום מקום אחר.

בנוסף למחירים הידידותיים להפליא, תאילנד מלאה בניגודים ויש בה שפע רב של פעילויות ואטרקציות ולכן יותר מדויק להגיד שלא רק שהיא היעד המושלם לחופשה, היא היעד האידיאלי לכמעט כל סוג של חופשה שתעלו בדעתכם.

 

כולם כולל כולם

תרמילאים ומטיבי לכת המחפשים נופים עוצרי נשימה, טבע פראי ולינה בתקציב נוח? תאילנד היא המקום עבורכם.
זוגות בירח דבש אשר רוצים להתפנק במלונות יוקרה עם חדר על המים וגישה לחוף פרטי? תאילנד היא המקום עבורכם.
משפחות עם קטנטנים המחפשים ריזורט עם מגלשות מים, מועדון לילדודס, בריכות שחיה ומתחם ספא? תאילנד היא המקום עבורכם.
והרשימה לא נגמרת… בתאילנד יש הכל מהכל ובזיל הזול (יחסית בכל אופן).

 

ואחד מעל כולם

אחד המקומות הכי שנויים במחלוקת בתאילנד הוא מי שזכה לכינוי "אי המסיבות", הלא הוא האי קופנגן. מצד אחד זהו אחד המקומות המתוירים ביותר בתאילנד, לפחות במשך כמה ימים מדי חודש, בזכות היותו אתר עלייה לרגל לכל חובבי מסיבות ה"פול מון" המפורסמות. בימים אלו מגיעים עשרות אלפי תיירים אל האי במטרה לחגוג ולהנות עד אור הבוקר, בחברה מצוינת של צעירים וצעירים בנפשם מכל רחבי העולם.

מצד שני, בימים שלאחר המסיבות עוזבים מרבית הבליינים את האי ומותירים אותו ריק יחסית. אז אופפת את "אי המסיבות" אווירה שונה בתכלית והוא הופך לרגוע ונינוח במיוחד, גם בהשוואה לאיים השכנים. זהו הזמן בו מדובר ביעד נפלא לנופש משפחתי, ירח דבש בראש קצת אחר ופשוט יעד מושלם עבור מי שמחפש מקום נינוח ושליו בו יוכל למצוא מרגוע, הרחק מהמולת הערים התאילנדיות התוססות.

 

אטרקציות לכל המשפחה

כך או כך, תוכלו ליהנות משפע מלונות בקופנגן, אטרקציות להנאת המשפחה כולה, חופים קסומים עם מי טורקיז צלולים ודגים צבעוניים שנעים לשנרקל בהם, מסעדות מצוינות ואווירה כללית קלילה של כפר גדול בו כולם מכירים את כולם.

מכיוון שאין טיסות ישירות לקופנגן, יש להגיע אליו באחת משתי דרכים:
זולה אך ארוכה – מעבורת של מספר שעות מהעיר סוראט טהאני.
יקרה אך קצרה – מעבורת של כ-45 דקות בממוצע מהאי הסמוך קוסמוי.

הזמן המומלץ ביותר לחופשה בקופנגן, בו הטמפרטורות יחסית נוחות וימי הגשים מועטים באופן יחסי, הוא החל מחודש אוקטובר ועד אפריל, מה שנחשב לעונה היבשה בחלק זה של המדינה. עם זאת, טרם ההגעה חשוב לבדוק את מזג האוויר ואת הצפי לגשם, אך כמובן שכדאי להערך אל הלא צפוי ולהיות מוכנים לכל מזג אוויר שהוא, כך שמומלץ לקחת גם ביגוד ארוך קליל ומטריה נגד גשם לצד בגדי הים והכפכפים.

 

עוד כמה טיפים

  • החל מדצמבר ועד מרץ זהו שיא עונת התיירות באי, לכן מומלץ להגיע בחודשים נובמבר או אפריל, ומי מכם שלא חושש ממזג האוויר יוכל להגיע גם במהלך העונה הרטובה ולהנות מצניחת מחירים.
  • הימים העמוסים ביותר מדי חודש הם הימים בהם נערכות המסיבות והימים הסמוכים לכך. תאריכים אלו מפורסמים מראש ויש אליהם גישה גם באמצעות האינטרנט, כך שאם אינכם נמנים בין חובבי המסיבות מומלץ להגיע לאי בשאר ימות החודש.
  • אל תחכו לדקה ה-90. ככל שתקדימו להזמין את כרטיסי הטיסה ולשריין את מקומות הלינה, המחירים יהיו ידידותיים יותר.

חופשה נעימה!

 

מקסיקו

באותו נושא