חיפוש

אירוח בימי הקורונה – על סטנדרט האירוח החדש

תקופת הקורונה שינתה כמעט כל היבט בחיים שלנו ומטבע הדברים גם השפיעה על האופן שבו אנחנו מארחים. אז איך עושים את זה היום ומה ניקח איתנו הלאה? הנה כל התשובות

שנת 2020 תיזכר בתור תקופת הקורונה. מה שהחל כנגיף מסתורי מסין עשה את דרכו לאירופה, לארצות הברית וגם אלינו ומאז פחות או יותר התרגלנו לחיות בין סגר לסגר בגלל התנהלות ממשלתית כושלת. כתוצאה מכך גם חלו שינויים בחיים האישיים שלנו וקשה לחשוב אפילו על היבט או נושא אחד שנותרו כפי שהיו.

 

איך הקורונה השפיע על האירוח של החברים והמשפחה?

הקורונה וההנחיות שהגיעו איתה השפיעו למשל על האופן שבו אנחנו פוגשים או מארחים חברים ובני משפחה. אם בעבר בכלל לא חשבנו על אלמנט של ריחוק חברתי, הרי שכיום מדובר על חלק בלתי נפרד מתוך מערכת השיקולים. בגלל ההיבט הזה של האירוח, אנחנו צריכים להקפיד על מספר האנשים שמגיעים אלינו הביתה ובתקופות של סגר אף להימנע מכך לחלוטין.

 

הארוחות יוצאות החוצה

ספציפית יותר, הקורונה השפיעה על אופי הפעילויות. בגלל הקורונה רוב המסעדות לא עובדות, לא מאפשרות לשבת בפנים ומעבירות את מוקד הפעילות שלהן אל חלל החוץ או אל סלסלות של פיקניק. במקביל, גם מי שמעדיף להישאר בבית צריך לבצע התאמות – כמו למשל אירוח בחוץ ועם גריל גז במרפסת במקום אירוח בסלון ובישול, טיגון או אפייה במטבח.

 

כך מפיקים מהקורונה את המקסימום

העניין הוא שכיום חלף כבר מספיק זמן מהרגע שבו הקורונה חדרה לחיינו, מה שגרם לכך שהספקנו להתרגל לחלק מההשלכות. מי שהיה למשל בסגר הראשון בלי פתרונות לבילוי עם כל המשפחה בטח כבר הבין את היתרונות של גריל גז, כמו גם לקח בחשבון שעדיף שיהיו לו כל הזמן אפשרויות הכנת אוכל במרפסת, בחצר, בגינה או על הגג. גם אחרי הקורונה, השימוש הבטיחותי והנוח בגריל גז ימשיך ללוות את משקי הבית וזה יתרון משמעותי שלו.

 

איך ייראה היום שאחרי הקורונה?

עוד לא לגמרי ברור מתי נחזור לשגרת אירוח מלאה. מה שכן בטוח זה שייקח עוד זמן עד שנשתחרר לחלוטין מהמגבלות או אפילו נרגיש בטוחים כאשר אנחנו יוצאים לפגוש חברים, קרובים ובני משפחה. בינתיים יש כמובן את החיסון, אבל מוטציות של הקורונה מאיימות לשנות את סדר הדברים ובכל מקרה אין מספיק חיסונים לכל האוכלוסייה.

 

כל משבר הוא הזדמנות לשינוי

בסופו של דבר, הקורונה הוכיחה עד כמה האדם הוא יצור שיודע להסתגל ולהתאים את עצמו לשינויים. נכון שרוב השינויים היו לא רצויים ואף פגעו באיכות החיים של הורים וילדים בטווח רחב של גילאים, אבל יש גם יתרונות שאותם כדאי לקחת הלאה מבחינת סטנדרט האירוח ומה שמשפיע עליו.

גריל גז

באותו נושא
מכרסם באדמה
הדברת מכרסמים – סקירה

לדעתנו האישית, אין זוועה יותר גדולה מאשר בית שמותקף על ידי מכרסמים. ואם כבר מתקיים תרחיש האימים הזה, אתם צריכים מדביר מוסמך שיהווה לכם את

קרא עוד »
חצר ראשית
איך לרהט את החצר?

בית עם גינה הוא בגדר של חלום של הרבה מאוד אנשים, ונחשב במקומות רבים כסמל לחיים נוחים וטובים. אם אתם עומדים בפני מעבר אל בית

קרא עוד »