חיפוש

אילו סוגי כרטיסי אשראי יש

כיום אין  כמעט אדם שאין לו כרטיס אשראי.

בעולם המודרני אין מה לעשות, הכסף המזומן כבר לא העדיפות הראשונה במרבית המקומות.

אולם, אנשים רבים בוחרים את כרטיס האשראי בהתאם להמלצת הבנק, מבלי לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל כרטיס.

אנחנו פה כדי לשעות לכם סדר ולתת לכם מידע על הכרטיסים המומלצים ביותר.

 

מידע כללי על כרטיסי אשראי

בעבר, שוק כרטיסי האשראי היה שוק חסר תחרות בו הוכתב לצרכן באיזה כרטיס אשראי עליו להשתמש. בעקבות רפורמה גדולה מאד בנושא שקרתה לפני שנים ספורות, כיום הצרכן יכול לבחור חברת אשראי חוץ בנקאית אליה ישתייך הכרטיס שלו.

רפורמה זו באה לטובת האדם הקטן, ומותירה לו את האפשרות לבחור את סוג הכרטיס שמתאים לו בצורה הטובה ביותר.

ויזה הוא אחד מכרטיסי האשראי הפופולריים ביותר בישראל. כרטיס אשראי של ויזה יכול להיות במספר חברות אשראי שונות. היתרון בכרטיס מסוג זה הוא שהוא בינלאומי. בנוסף, הוא יכול לבוא עם כל סוגי האשראי עליהם נתאר בהמשך.

 

כרטיס עסקי

לכל עסק רצוי שיהיה כרטיס אשראי עסקי. כרטיס שכזה עוזר לעקוב בצורה המדויקת ביותר אחר ההוצאות של העסק, ללא הכנסת הוצאות שאינן קשורות. כרטיסים שכאלו מכניסים בתוכם לפעמים הטבות על רכישות הקשורות לעסקים כך שמאד משתלם לעסקים להחזיק כרטיס מסוג זה.

 

כרטיס מותאם קניות

ישנן חברות אשראי רבות המציעות כרטיסי אשראי שמוזילים את הקניון שמבצעים ברשתות. חלק מהכרטיסים מותאמים לקניות של מוצרי מזון ואחרים לחנויות הבגדים המובילות. כך, כל אדם יכול לבחור את הכרטיס בהתאם לקניות עליהם הוא מוציא יותר כסף.

כרטיס זה משתלם כמעט לכל אדם, שכן כולם צריכים לבצע קניות של מזון, והוזלה משמעותית בתחום זה יכולה לעזור לכולם.

 

כרטיס צובר נקודות לטיסה

לאנשים שטסים הרבה, כדאי לבחור בכרטיס שיצבור נקודות שלאחר מכן ישמשו לטיסות. כך שכל הוצאה תוזיל את הטיסה העתידית. הדבר יוצר הוזלה משמעותית בתעריפי הטיסות כך שלאנשים שטסים הרבה זהו הכרטיס המושלם והמתבקש.

 

כרטיס לחיוב מידי

הדיירקט קארד מאד פופולארי בקרב אנשים שחיים על קצבה מדויקת וצעירים. היתרון בכרטיס הוא המעקב הנוח אחר ההוצאות שלך כך שתוכל להגביל את עצמך לפי יום. כל חיוב בכרטיס מופיע ישר באפליקציה, כך שלאנשים שרוצים להיות במעקב צמוד מאד זהו הכרטיס המושלם.

ניתן להשוות שימוש בכרטיס זה לשימוש במזומן, אתה יודע תמיד כמה יש לך וכך אתה במעקב אחרי כל הוצאה אחר כמה נשאר לך. אולם, יש לזכור שבכרטיס זה לא ניתן לבצע תשלומים.

לסיכום, סקרנו פה מעט מסוגי כרטיסי האשראי המשתלמים ביותר. כשאתם בוחרים כרטיס עליכם לחשוב – איזה מהכרטיסים ישרת אותי בצורה הטובה ביותר, ויוביל אותי לחיסכון בהוצאות. הכרטיס שיוביל לתוצאה זו הוא הכרטיס הנכון.

אמצעי תשלום

 

באותו נושא
דיווח מס
מהי חברת PFIC?

לא כל מה שאנו מכירים בארץ תקף גם על מדינות אחרות. הדבר מקבל ביטוי משמעותי מאוד בחוקים הקשורים להתנהלות פיננסית ומשפטית. בעוד שבארץ אנחנו עשויים

קרא עוד »
כסף הר ראשית
הר הכסף

כמו אתרים רבים אחרים המצויים באינטרנט אתר הר הכסף הוא אתר שנועד להקל על החיים ולאפשר לציבור הישראלי למצוא את מבוקשם במנוע חיפוש ראשוני מסוגו

קרא עוד »