חיפוש

אילו טעמים יעבדו טוב בגלידה ביתית ?

בין אם אתם חובבי שוקולד או וניל, אם אתם אוהבים טעמי פירות וסורבה צונן עם הגלידה הביתית אפשר להתפרע! בזמן הכנה קצר ולאחר כ- 30 דקות

במכונת הגלידה תוכלו ליהנות מגלידה מרעננת ביום קיץ חם.

אם ברשותכם מכונת גלידה, תוכלו ליהנות מגלידה נפלאה בזמן של בין 30 דקות לשעתיים, תלוי במכונה שבביתכם. עם גלידה ביתית אפשר להיות מאד יצירתיים, אם אתם אוהבים גלידת עוגיות או גלידת שוקולד, או שבכלל אתם טיפוס של פירות, את הכל אפשר להכין בבית! בהמשך הכתבה נציג בפניכם מספר טעמים שיעבדו נפלא בהכנת גלידה ביתית ויהפכו קינוח סטנדרטי למקורי ומיוחד.

 

עוגיות אוראו 

אחד הטעמים הפשוטים להכנה והמרשימים בגלידה ביתית הוא גלידת עוגיות. הטעם הספציפי של עוגיות אוראו פופולרי במיוחד במגוון קינוחים והוא קל להכנה, טעים ויגרום לאורחים שלכם להגיד ״וואו״.

בהכנת המלית לגלידה ביתית בדרך כלל משתמשים בחלב, שמנת מתוקה, סוכר, וניל וכמה חלמונים.

את התערובת ללא החלמונים יש לחמם בתוך סיר ולערבב, לתת לסיר להתקרר מעט ולהוסיף את התערובת לחלמונים לאט לאט (כדי שלא תצא לנו ביצה מקושקשת). אחרי 20 דקות עד שעה וארבעים עבודה בתוך מכונת הגלידה יש להוסיף שברי אוראו ולתת למכונה לעבוד עוד 5 עד 10 דקות.

הגלידה פשוט נפלאה ותשמר למספר ימים במקפיא.

 

גלידת שוקולד עם טעמי קרמל 

טוויסט נהדר בטעם גלידת שוקולד קלאסית הוא הוספת ריבת חלב או ממתקי קרמל כדי לשדרג את הטעם ולעשות גלידה כמו שפים! לפני שנוסיף את המלית הקלאסית כמו שהכנו בגלידת העוגיות נוסיף אליה אבקת קקאו ונערבל בעזרת מיקסר ידני. הגלידה כבר עכשיו היא גלידה בטעם שוקולדי, לאחר עבודה במכונת הגלידה נוסיף לקראת סוף ההכנה מעט ריבת חלב או פצפוצי קרמל וניתן למכונה לעבוד עוד 5 עד 10 דקות.

הגלידה יוצאת פשוט פנטסטית, מומלץ לאכול מיד כאשר מוכנה אבל היא תהיה נפלאה גם לאחר כמה ימים במקפיא.

 

גלידת פירות יער 

לחובבי הפירות, זהו טעם גלידה מועדף עליי ומאוד מומלץ ובריא! לפני הכנת המלית חשוב לשים פירות יער במקפיא, פירות יער מומלצים לגלידה הם אוכמניות ופטל. כמובן שאפשר לקנות בסופר פירות יער קפואים ולהשתמש בהם, העיקר שיהיו קפואים! נכין את הבלילה הקלאסית וניתן למכונה לעבוד, לקראת סוף ההכנה נוסיף למכונה את הפירות וניתן למכונה לעבוד עוד מספר דקות לפני הסיום, נשאר רק להגיש כדורים גדולים וטעימים בכוס או בגביע. את הגלידה כמובן שניתן לשמור במקפיא ולהגיש עד שבוע לאחר ההכנה, אם תצליחו להתאפק.

כמובן שאלו הן רק דוגמאות לכמה טעמים, כל הכיף בגלידה ביתית זה שאפשר להתנסות. כמעט כל דבר חמוץ או מתוק שיש בבית יכול לעבוד מפירות ועד ממתקים – תתפרעו!

 

אוגיות

באותו נושא