חיפוש

איך לרהט את החצר?

בית עם גינה הוא בגדר של חלום של הרבה מאוד אנשים, ונחשב במקומות רבים כסמל לחיים נוחים וטובים. אם אתם עומדים בפני מעבר אל בית עם גינה, או שאתם פשוט רוצים לשפץ את הגינה שלכם ולהפוך אותה למזמינה ונוחה יותר – ריכזנו עבורכם מספר הצעות לאביזרים שישדרגו את הגינה פלאים!

 

פינת ישיבה נעימה

כל גינה צריכה מקום בו תושבי הבית יוכלו לשבת וליהנות ממנה. בפינת הישיבה תוכלו לשבת ולשתות קפה, לקרוא עיתון או ספר, או פשוט לנשום קצת אוויר צח ולצאת מארבע הקירות של הבית.

פינת הישיבה יכולה לבוא בכל סגנון שתרצו. אם הייעוד העיקרי שלה היא לשבת ולשתות קפה, ניתן להסתפק בשולחן מעוגל וקטן, ושניים או שלושה כיסאות. אם פינת הישיבה עתידה לשמש את כל בני המשפחה, יהיה צורך בשולחן גדול יותר – שיוכל להתאים לישיבה של כל בני הבית.

פינת הישיבה יכולה לכלול גם כורסאות, כיסאות נדנדה או כל פריט שיגרום לכם להתרווח בנוחות וליהנות מהחצר.

 

בריכה או ג'קוזי – לפינוק האולטימטיבי

אם כבר גינה בבית, אז תוכלו ללכת עם הפינוק עד הסוף – ולבנות בריכה (שתשמש אתכם בעיקר לימי הקיץ) או ג'קוזי (לימי החורף הקרים).

הבריכה או הג'קוזי אמנם אינם רהיטים, אך הם מוסיפים נופך יוקרתי וכיפי לחצר, ויגרמו לכם לנצל אותה בצורה טובה יותר. הבריכה מתפקדת היטב גם כמוקד של אירועים חברתיים, כך שתתכוננו לביקורים תכופים של חברים ובני משפחה!

 

תאורה רומנטית

כשיורד הלילה ונהיה חשוך, הגינה שלכם יכולה להיות הנקודה המוארת של הבית. על מנת לסדר לעצמכם תאורה רומנטית ומיוחדת בחצר, תוכלו לשבץ בה פנסים שיאירו בצבעים שונים, או סידור נרות שניצבים על גבי מגש מעץ. אווירה כפרית מובטחת!

 

צריכים הובלה לריהוט החצר שלכם?

כאשר אנו בדיוק נמצאים לפני מעבר דירה, או שיפוץ בבית הקיים – הובלה היא אחד האלמנטים החשובים שעלינו לדאוג להם. קודם כל, עלינו להתאים את ההובלה למספר החפצים ולסוג ההובלה הנדרשת (הובלה לדירה קטנה, הובלה לדירה גדולה, הובלה לבית עסק, הובלה של פריטים בודדים ועוד).

לפני שאתם בוחרים את חברת ההובלות שתבצע את ההובלה, חשוב לוודא שהיא מציעה את כל השירותים שתזדקקו להם (כאשר מלבד ההובלה עצמה תוכלו להיעזר בשירותי החברה גם לצורך האריזה והפריקה של החפצים למשל).

ישנן חברות, כמו חברת ההובלות פיק אפ, שמציעות שירותים נוספים שנועדו להקל עליכם במעבר הדירה – שירותי מנוף (למקרה שהבית שלכם נמצא בקומה גבוהה, ושיש מוצרים כבדים שלא יכולים להיכנס למעלית או לחדר המדרגות), שירותי השכרת משאית (למקרה שאתם רוצים לבצע את ההובלה בעצמכם ולהחליט על לוח הזמנים שהכי נוח לכם) או להשכיר יחידת אחסון (אם אתם זקוקים למקום לשים את החפצים שלכם לתקופה ממושכת).

 

חצר

באותו נושא
מכרסם באדמה
הדברת מכרסמים – סקירה

לדעתנו האישית, אין זוועה יותר גדולה מאשר בית שמותקף על ידי מכרסמים. ואם כבר מתקיים תרחיש האימים הזה, אתם צריכים מדביר מוסמך שיהווה לכם את

קרא עוד »