חיפוש

איך לדעת אם יש לך מערכת יחסים רעילה – ומתי ניתן לתקן 

אם אתם במערכת יחסים, ומרגישים שהדברים לא עובדים ומתנהלים כמו שצריך, יכול להיות שאתם נמצאים במערכת יחסים רעילה. איך לדעת אם יש לך מערכת יחסים רעילה, ומתי ניתן לתקן? זאת ועוד במאמר הבא. 

 

הצד השני מצפה שתהיו רק ביחד

חלק מהכיף בתחילת מערכת יחסים, היא הציפייה להיות עם בן הזוג כל הזמן. אך במהלך מערכת היחסים, לעיתים צריך לשים בצד את הציפייה, ולהבין כי לבן הזוג ישנו עולם נוסף, והוא אינו יכול או צריך לבלות יחד כל הזמן.

אם בן הזוג מצפה שתהיו כל הזמן ביחד, והכל בעולמכם סובב רק סביבו, מערכת היחסים רעילה ואינה תקינה.ניתן לתקן בעיה זו, באמצעות תקשורת טובה, הצבת גבולות, הפרדת כוחות ויצירת מרחב אישי.

 

הפניית אצבע מאשימה וכעס

סימן מובהק למערכת יחסים רעילה, היא כאשר אחד הצדדים, מטיל את האשמה על הצד השני בעת כעס. אם במערכת היחסים שלכם, האשמה תמיד מופנית כלפיכם, הדבר אינו תקין.

כמו כן, במהלך קיום יחסי מין, גברים רבים אשר חווים קשיים בתפקוד המיני, יטילו את האשמה על הצד השני. על מנת לתקן ולטפל בבעיה זו תוכלו לרכוש באתר

https://kamagrapharm.com עזרים לשיפור התפקוד המיני.ישנה חשיבות רבה לנסות לתקן התנהגות זו, שכן הדבר יפגע רבות בצד השני ואף יערער את ביטחונו.

 

הפגנת קנאה

קנאה אומנם לעיתים יכולה להצטייר כהתנהגות מחמיאה לבן הזוג, אך במהרה, רגשות הקנאה הופכים לרכושנות.

בני זוג קנאים, ירצו שתהיו רק שלהם, ואף יהפכו להיות פרנואידים וחשדניים כלפיכם.כאשר הקנאה הופכת לרכושנות, מערכת היחסים רעילה ויש לשים לב לדבר לפני החמרת המצב.

 

שליטה ואובססיביות

פתיחות והתנהגות גלויה במערכות יחסים היא דבר חשוב ובריא, אך מה קורה כאשר בן הזוג דורש להיות גלויים כל הזמן? אם בן הזוג שלכם דורש את הסיסמאות לכלל החשבונות שלכם, וכן גישה תמידית לפלאפון שלכם, הדבר אינו תקין.

בני זוג רבים מאבדים את הקו בין פתיחות לבין שליטה, ונהפכים אובססיביים כלפי בן זוגם.במקרים אלו ישנה חשיבות רבה לשים לב לסימנים ולפעול על מנת לתקן ואף להיפרד מבן הזוג.

 

איך לדעת אם יש לכם מערכת יחסים רעילה – ומתי ניתן לתקן

ישנם מספר סימנים אשר מצביעים על מערכת יחסים רעילה. כאשר הצד השני רוצה שתהיו רק ביחד כל הזמן ולא תבלו זמן בנפרד, כאשר בן הזוג מטיח בכם את האשמה בעת כעס, וכן משליך את האשמה עליכן כאשר ישנם קשיים בתפקוד המיני, כאשר בן הזוג מפגין קנאה אשר הופכת לרכושנות, וכן רוצה לשלוט עליכם, שימו לב כי אתם במערכת יחסים רעילה, ועליכם לפעול בזמן על מנת לתקנה.

מערכת יחסים רעילה

באותו נושא